صفحه اول    تماس    ارسال خبر    پیوندها  
سه شنبه، 1 اسفند 1396 - 08:15   
  تازه ترین اخبار:  
   پربیننده ترین مطالب  
  ایران خودرو سه رتبه برتر کسب کرد
  آغاز پیش فروش هایما اس5 اتوماتیک توربو
  فرودگاه یاسوج قابلیت نصب رادار را ندارد/ خرید رادار برای فرودگاه‌های کوچک صرفه اقتصادی ندارد
  تغییر راهبرد ایران خودرو به سمت صادرات سودآور
  پیگیری شکایات مردمی در مورد تخلفات دفاتر هوایی و خطوط هوایی
  به مؤسسات مالی مجوز تاسیس شعبه ندادیم
  بانک ملت پیشرو در استفاده از نوآوری ها
  تعیین نحوه پرداخت بدهی های دولت با انتشار اوراق مشارکت
  اعطای تسهیلات ارزی به صنایع تکمیلی و تبدیلی
  شرکت کارت اعتباری ایران کیش برتر کشوری شد
  وزارت اقتصاد مکلف به فروش سهام و دارایی های صندوق فولاد شد
  حضور داتین در بین 500 غول اقتصادی ایران
 
   آخرین مطالب  
  صادرات موجب تقویت توان رقابت و مقاومت ملی می‌شود
  تجارت کالایی ایران عمدتاً واردات محور است
  کشف قاچاق سیگار از ایران به ترکیه در قالب محموله پتروشیمی
  بهانه جویی وارد کنندگان برای واردات گندم/ سوژه این بار؛ نگرانی از دست دادن بازار صادراتی
  فروش ۵۰۰ خودروی سواری متروکه به سازمان فنی و حرفه‌ای
  دلار به کانال ۴۵۰۰ تومانی بازگشت+جدول
  کالاهای مکشوفه قاچاق ارزش‌گذاری می‌شود
  نرخ بیکاری پاییز ۱۱.۹ درصد شد
  کشف محموله ۱۲ تنی قاچاق دارو در گمرک
  پشت‎پرده «پیش‎نویس» یک مصوبه خودرویی/لقمه چرب دولت برای واردکنندگان خاص
  حرف‎های توفنده دبیرکل صنعت: ما تولیدکننده‎ها می‎جنگیم و زندان می‌رویم ولی به کانادا فرار نمی‎کنیم
  نرخ بیکاری پاییز ۱۱.۹ درصدی شد
- اندازه متن: + -  کد خبر: 81317صفحه نخست » اخبار صنعت و حمل و نقلسه شنبه، 24 بهمن 1396 - 18:00
انتقاد رییس کمیسیون صنایع مجلس از تعداد بالای خودروسازان داخلی
اکو ویژن: رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازی شوخی نیست که بگوییم ۴۰ مجوز خودروسازی صادر کرده‌ایم، بلکه باید یک تا سه خودروساز داشته باشیم تا بتوانند با یکدیگر رقابت کنند.
  

اکبریان در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران، اظهار کرد: در سال‌های گذشته مجوزهایی برای خودروسازی صادر شده که با استفاده از آن قطعات را وارد و تنها در داخل مونتاژ می‌کردیم و بعد از چند سال تعدادی از این شرکت‌ها نیز تعطیل شده است.

وی با بیان این‌که باید سهم دولت را در خودروسازی به صفر برسانیم، خاطر نشان کرد: خودروسازان بزرگ باید به بخش خصوصی واقعی واگذار شوند.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز خودروهای تولیدی مورد رضایت مردم نیست، در حالی که باید اینگونه باشد و خودروسازان باید در این راستا حرکت کنند.

اکبریان افزود: موضوع صادرات خودروهای تولیدی در قراردادهای پسابرجامی نباید روی کاغذ بماند بلکه باید اجرایی شود.

وی ادامه داد: بدهی خودروسازان و قطعه سازان در ماه‌های اخیر کمتر شده که باید این روند ادامه یافته تا به وضعیت مطلوبی برسیم.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خودروسازان ما کمتر از خودروسازان خارجی نیستند و اگر خود را باور کنند پیشرفت خوبی خواهند داشت.

انتهای پیام

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
   دیگر رسانه ها  
از وزیر مالیه شدن مخبر السلطنه تا سقوط ارزش دلار در مقابل ریال -- تابناک
کودکان طلاق از چه حقوقی برخوردار هستند؟ -- تابناک
گزارش تصویزی ظریف از یک هفته پر سفر -- تابناک
حماس: رژیم صهیونیستی کشتار فلسطینیان را در مناطق مرزی غزه توجیه می کند -- واحد مرکزی خبر
تماس مسئولان 2 باشگاه ایتالیایی برای جذب مدافع منچستریونایتد -- میزان
مهربانی یک شکارچی -- میزان
قیمت خودرو بنز در بازار+ جدول -- میزان
ضرورت تبیین شخصیت علمی و عملی حضرت فاطمه(س) -- ایکنا
ارتش عراق 36 تانک T-90 از روسیه تحویل گرفت -- آریا
تصاویری نادر از دیدار مرحوم آیت الله سید عبدالله شیرازی با علامه طباطبایی -- شفقنا
 
   قیمت جهانی ارز  
 
   قیمت جهانی طلا  
 
   بازار طلا و ارز  
   قیمت جهانی نفت  

 
   شاخص بورس  
   قیمت روز خودرو  
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© اکو ویژن 1391
info@ecovision.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار