صفحه اول    تماس    ارسال خبر    پیوندها  
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 - 19:23   
  تازه ترین اخبار:  
   پربیننده ترین مطالب  
  وعده‌های تکراری بازشدن ثبت سفارش خودرو و قیمت‌هایی که گران می‎شود
  پشت‎پرده تغییر قوانین واردات خودرو پس از ۸ سال
  واریز سود سهام عدالت، هفته آینده
  خودروهایی که به خط پایان رسیدند
  مسجد ها، تکیه ها و هیات های مذهبی بیمه می شوند
  وضعیت قرمز برخی صنایع بورسی
  چک های سابق تا اردیبهشت ۹۷ پاس می شوند
  دستور دکترنوربخش برای رسیدگی به حوادث زنجان
  برندگان قرعه‌کشی پرداخت الکترونیک سداد مشخص شدند
  شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران اوّل شد
  پیشرفت ۸۲ درصدی راه‌آهن مراغه-ارومیه/‌ اعتبار پروژه ۸۷۰ میلیارد تومان
  تقویت بازارهای بورس‌ قطر پس از قرارداد خرید 24 فروند هواپیما از انگلیس
 
   آخرین مطالب  
  افزایش سرمایه بورسی ها در شش ماه اول
  معادن کوچک برای تسهیلات 1.5 میلیارد دلاری صندوق توسعه، پیشنهاد دهند
  طرح فیروزه نتیجه عمل به مسئولیت اجتماعی است
  صادرات سالانه بیش از 75 میلیون دلار کالا از ایران به آفریقای جنوبی
  دستور دکترنوربخش برای رسیدگی به حوادث زنجان
  بانک ملی بنگاه‌های اقتصادی را از ورشکستگی نجات داد
  چک های سابق تا اردیبهشت ۹۷ پاس می شوند
  جشنواره همراهان رفاه تمدید شد
  طرح ضربتی اعطای وام ازدواج تمدید شد
  بازدید کارشناسان فیلیپ سیدنی از موزه بانک ملی
  پیشرفت بانک ملی در اجرای قوانین پولشویی
  بانک سامان به سامانه صیاد پیوست
- اندازه متن: + -  کد خبر: 78392صفحه نخست » اخبار ویژهچهارشنبه، 15 شهریور 1396 - 13:30
از شبکه بانکی ناراضی هستید اطلاع دهید
بانک و بیمه: اداره رسیدگی به شکایات و تقاضاهای بانک مرکزی از مردم خواست، درخواست های خود را در سامانه ای که به همین منظور در تارنمای بانک مرکزی راه اندازی شده است، ثبت کنند.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )، بانک مرکزی به منظور رسیدگی به شکایات و تقاضاهای هموطنان از شبکه بانکی اقدام به راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات و ارتباط مردمی در پایگاه اطلاع رسانی خود به نشانی www.cbi.ir کرده است.
بر این اساس، تقاضاها و شکایت هایی که در سامانه مذکور ثبت شود، در سامانه متناظر در همه بانک ها و موسسات اعتباری قرار گرفته و پس از رسیدگی در کوتاهترین زمان، پاسخ از طریق همان سامانه به اطلاع متقاضیان می رسد.
چنانچه متقاضیان به پاسخ ارسالی از سوی بانک ها و موسسات اعتباری اعتراض داشته باشند می توانند موضوع را از طریق سامانه مذکور برای بررسی بیشتر ارسال کنند تا توسط این اداره مورد رسیدگی قرار گیرد.
با توجه به اینکه تصمیم گیری درباره درخواست مساعدت مشتریان بانک ها و موسسات اعتباری شامل اعطای تسهیلات، بخشش وجه التزام تاخیر تادیه دین، امهال ، تقسیط بدهی، امور مربوط به استخدام، نقل و انتقال، حقوق، دستمزد و سایر موارد مشابه در زمره امور داخلی بانک ها و موسسات اعتباری قرار دارد از این رو بانک مرکزی در اینگونه موارد تکلیف و الزامی برای سیستم بانکی تعیین نمی کند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
   دیگر رسانه ها  
حمله خمپاره ای داعش به کاروان کمک های ایران در دیرالزور -- اسپوتنیک
10 بازیکن استقلال که به ذوب آهن گل زده اند/ متخصص گلزنی به ذوبی ها در هفته های هفتم -- اکوفارس
استخدام پیک موتوری و کارگر ساده جهت فست فود در تهران -- کندو
آکادمی تخصصی ژیمناستیک افتتاح می شود -- وانا نیوز
ناتو قرارداد ممنوعیت سلاح هسته ای را رد کرد -- اسپوتنیک
کشور مالزی طرح آموزشی جدیدی برای متخصصان بازار حلال راه اندازی کرد -- حوزه نیوز
انتقاد رییس جمهور اتریش از حملات ترامپ علیه برجام در سازمان ملل -- ساعت 24
ترامپ حتی الف بای حقوق را هم نمی داند -- اکوفارس
استخدام تعدادی چرخکار ماهر جهت کار در شیراز -- کندو
فرجام سخت ترین پرونده پرسپولیس / طلب ژوزه هفته بعد پرداخت می شود -- فرتاک نیوز
 
   قیمت جهانی ارز  
 
   قیمت جهانی طلا  
 
   بازار طلا و ارز  
   قیمت جهانی نفت  

 
   شاخص بورس  
   قیمت روز خودرو  
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© اکو ویژن 1391
info@ecovision.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار